El director del CAP avisa els usuaris que les queixes via Facebook no s’atenen i generen mal ambient

L'ambulatori de Premià de Mar

L’ambulatori de Premià de Mar

El director del Centre d’Atenció Primària de Premià de Mar, Xavier González, ha advertit públicament als usuaris de l’equipament que els grups de Facebook no són el canal adequat per adreçar-los queixes i suggeriments, i ha recordat que existeixen 3 canals oficials per emetre opinions. González es referia, en una entrevista al Tot d’Una, al grup de facebook ‘No ets de Premià de Mar si no’, que d’un temps ençà, va dir, ha provocat un cert malestar entre els treballadors:

http://www.ivoox.com/tall-gonzalez-2015-10-02_md_8742526_wp_1.mp3″

Els canals que el CAP posa a disposició dels usuaris per recaptar opinions o queixes són entrevistes personals amb el mateix director (que es poden sol·licitar al taulell de recepció), un full de reclamacions i una bústia de suggeriments.

Escola la peça sencera:

http://www.ivoox.com/noticia-gonzalez-2015-10-02_md_8742538_wp_1.mp3″ Descarrega

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: